P R O C E D U R E
INDMELDELSE
For at blive kunde i Affexurance, må du først booke et personligt møde med en forsikringsrådgiver.
Under mødet foretages en undersøgelse af den forsikrede genstand og genstandens affektionsværdi defineres.
Samtalen og din forsikrede genstand dokumenteres fotografisk og som lydfil
MELD DIT TAB
Mister du den forsikrede genstand, har du krav på en forsikringsydelse.
Når du har meldt dit tab, videregives lydfilen fra forsikringssamtalen til en forsikringsgiver, som vil formidle din affektionsværdi i en ny form, efter bedste evne.
Dokumentation formidles videre jf. kontrakten.
ERSTATNING
Som kunde er du forpligtet til at bistå i produktionen af en forsikringsydelse
højst en gang årligt.
SE AFSLUTTEDE SAGER >>
Du vil på et tidspunkt blive kontaktet af Affexurance og vil modtage en anden kundes dokumentation (lydfil og foto) som du skal omsætte til et nyt produkt. Du har efterfølgende 3 måneder til at udarbejde en rekonstruktion. Hvordan du vælger at formidle den givne affektionsværdi er helt op til dig. Det kan være et musikstykke, en skulptur, en 5-retters menu eller hvad der ellers falder dig ind.
Ved overlevering af det rekonstruerede produkt, mødes forsikringsgiver og -tager.
En repræsentant fra Affexurance vil være til stede, og overleveringen vil blive dokumenteret og uploadet.